2014 m. sausio 28 d., antradienis

Pilaitės miškais - 11km

Ateina laikas kai tie patys asfaltuoti takai pabosta ir tenka ieškoti naujų takų, takelių. Jeigu atsidūrėte tokioje pačioje padėtyje, turiu išeitį - Pilaitės miškus. Pastaruosius kelis mėnesius praskuodęs artimiausias Pilaitės miškų apylinkes, pateikiu, Jums, mano mėgstamiausią trasą juose.

Informacija apie trasą:


Ilgis: 11.04 km,
Danga: asfaltas iki 10%,
miško, žvyro keliukai daugiau 90%,
Vieta: Vilnius.

Plačiau:
  • rekomenduojami trail tipo batai,
  • daugiau nei 90% kelio neapšviestas, todėl bėgant naktį, nepamirškite ciklopo,
  • 50-70% kelio galimas transporto eismas, todėl nepamirštame atšvaitų ir budrumo (vidutinis transporto priemonių kiekis per ratą: 1-3),
  • daugiau nei 60-70% trasos pastovūs pakilimai, nusileidimai.
Žemėlapis:



Parsisiųsti žemėlapį ir rasti detalesnę tako statistiką galite rasti čia:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ecsczkelzdflczqn

Nuotraukos:
Vaizdas 10.4 kilometre

Vaizdas 4.3 kilometre

Tikiuosi patiko. Laukite naujų įrašų iš šių miškų ir linksmų, Jums, bėgimų. :)

2 komentarai:

  1. Kagi, kadangi tai šalia mano namų tai nusprendžiau išbandyti. Visų pirma tai norėjosi pažiūrėti, kaip mano laikrodis sugebės mane pravesti - susimečiau "route"ą ir išbėgau. Bėgant dar teko paspaudinėti laikroduką, kol nustačiau vaizdelį, kuris puikiai mane vedė duotuoju keliu (jeigu veiks linkas, tai atrodė taip: http://image.endomondo.com/resources/gfx/picture/8830282/square.jpg ). Puiki trasa, puiki patirtis, lauksim daugiau šių vietovių :) Ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man atrodo ypač tokiam sportui papildai labai reikalingi. Kad sąnariai stiprūs ir tvirti būtų..

    AtsakytiPanaikinti